EFTERLYSNING!

Vet du någon lokal som är ledig?

SSF har ingen lokal för närvarande och därför söker vi ny lokal att hyra innanför tullarna.
Kontakta gärna oss, om du vet en ledig lokal som uppfyller våra krav, som exempelvis: en tillgänglighetsanpassad lokal, totalyta ca 100m2, gatuplan, eller på annat sätt lätt tillgängligt.
Mail adress: info@stockholmsspiritualistiskaforening.se

Nu börjar vi med storseanser och andra aktiviteter på tillfälliga lokaler på Södermalm.

Vägbeskrivning: Gotlandsgatan 44, en trappa ner. (Synskadades Riksförbund) Hiss finns. Nås lätt med tunnelbanans gröna linje station Skanstull, uppgång Allhelgonagatan (ovanför trappan vid Thaikiosken). Med buss 3 eller 4, hållplats Skanstull.

Torsdag 4/4 kl.19.00 Digital seans med Susanne Andersson, Bo Bergman och Annika Westerling

Susanne Andersson är mångårig styrelsemedlem i SSF och under hösten 2019 blev hon mediumcertifierad av Speak of Spirit. Susanne anser att vara en länk mellan andevärlden och vår verklighet är en fantastisk möjlighet, att kunna visa på att livet fortsätter efter den fysiska döden.

Bo Bergman har lång erfarenhet av medialt arbete och han har varit verksam som certifierat medium och healer i över 20 år. Bo har också varit aktiv som styrelseledamot och numera som ordförande i vår förening SSF.

Annika Westerlings mediala väg började redan som barn. Hon blev certifierad 2020 och har sedan dess arbetat som medium och healer. Annika är också styrelsemedlem i SFF. Hon anser att det är en ynnest att få hjälpa människor med vägledning och kontakt  från andra sidan.

Seansen är kostnadsfri och kommer att hållas via zoom. Om du vill vara med, mejla då och föranmäl dig till info@stockholmsspiritualistiskaforening.se Vi mejlar sedan zoomlänken till dig.

Healingafton måndag 8 april kl. 19.00

Varmt välkommen till en kväll i stillhet där du får en behaglig energipåfyllning av våra healers.

Kvällen börjar med en kort musikmeditation. Sedan är alla välkomna fram för att ta emot 10-15 minuter andlig healing av våra healers. Du sitter bekvämt i en stol och den som ger healing lägger händerna på dina axlar. Du behöver bara vara. Om du vill, kan du gå hem när du har fått healing, annars avslutas kvällen med en frågestund om healing och andliga frågor.

Adress: Gotlandsgatan 44, Stockholm

Vi öppnar dörrarna kl. 18:00 och börjar kvällen kl. 19:00. Healingkvällen håller på cirka en och en halv timme och är kostnadsfri. Vi tar tacksamt emot valfri donation.

Storseans med Camilla Elfving torsdag 25/4 kl.19.00

Camilla Elfving från Stockholm arbetar som spiritualistiskt medium och har 20 års erfarenhet av medialt och andligt arbete. Hon är även en av grundarna av Mediumförbundet.

Camilla håller storseans som innehåller dels andekontakter med budskap från nära och kära och dels intuitionsläsning för vissa i publiken. Hon brukar avsluta seansen med lite andlig visdom som alla kan få del av.

Camilla är författare till flertal böcker som handlar om mediumskap, healing och ”ut ur kroppen” – upplevelser.

Vill du veta mer om Camilla, kan du t ex lyssna på Spiritualistisk Podd avsnitt 5 eller Mediumpodden, (mediumpodden.se), som är Camillas egen podd och Sveriges största podcast inom Mind Body Spirit.

Camillas hemsida: www.elfvinginstitute.org

Välkommen!

Vi öppnar dörrarna kl. 18:15 och stänger kl. 19:00. Entré för medlemmar 100 kr och 200 kr för dig som inte är medlem ännu. Betala med kontanter eller Swish.

Lyssna på vår podd!

Mikael & Prallan