Storseans med Speak of Spirit

Mia och Carina

Torsdagen den 24 oktober kl 19.00

Kvällens medier heter Mia Ottosson och Carina Tanaskovic.

Mia har jobbat som professionellt medium i nästan 20 år.  Hon är den enda i Norden, som jobbar som lärare och kursorganisatör på det prestigefulla colleget Arthur Findlay/Stansted Hall, där hon också har gjort sin lärarutbildning.

I Sverige har Mia startat upp Speak of Spirit, som är ett trossamfund och som hon driver tillsammans med Carina.

Carina började utveckla sin medialitet 2008 och hon har gått otaliga kurser i mediumskap för många olika lärare i olika länder. Några år senare träffade hon Mia och det ”klickade” direkt och de har idag ett mycket nära samarbete. Carina är utbildad healer och vidareutbildar sig i esoteriskt mediumskap, shamanism & mystik.

Välkommen till en härligt glädjefylld seans med inspirerat tal, healing och kontakt med andevärlden samt mycket humor.

Entré för medlemmar 100 kr och 200 kr för dig som inte är medlem ännu. Lös ditt höstmedlemskap i entrén för 200 kr. Betala med kontanter eller Swish!