Medial helgkurs med Helena Vestin

14 – 15 november 2020

Helena Vestin från Smedjebackens Spiritualistiska Center – Engelen, kommer att hålla i denna helgkurs. Helena är certifierat medium och healer samt diplomerad lärare i mediumskap.

Du kan välja att endast gå en av dagarna eller hela helgen.

Lördag kl. 10-17 Endagskurs i Andlig healing

Här tar vi del av den villkorslösa kärleksenergin för ett helande syfte, knyta starkare kontakt med ditt healingteam. Teoretiskt kommer vi att gå genom vad andlig healing är, när och vilka bör vi ej ge healing till. Vad är magnet healing? Praktiskt kommer vi att träna på kontakthealing, distanshealing och självhealing.

Pris: 1050 kr per person varav 150 kr i anmälningsavgift.

Söndag: kl. 10-17 Endagskurs i Mediumskap (mixad grupp)

Vi förstärker kontakten mellan dig och andevärlden. Övningarna kommer att blandas med den mediumistiska (andevärlden) och psychica (din förmåga att läsa av). Vi kommer att använda olika verktyg såsom färg, symbol osv. Gruppens energi och ditt behov tar oss framåt.

Denna kurs är lämplig för blandade nivåer från nybörjare till dig som har kommit en bit på väg i ditt mediumskap.

Pris 1050 kr per person varav 150 kr i anmälningsavgift.

Total kurskostnad för hela helgen är 2000 kr varav 300 kr i anmälningsavgift.

Anmälan görs till: info@stockholmsspiritualistiskaforening.se

Du får ett svarsmejl som bekräftar din plats och hur du betalar anmälningsavgiften samt kursavgiften.