Storseans med Speak of Spirit torsdagen den 7 oktober 2021 kl.18.45

Vi har åter glädjen att välkomna kvällens medier Mia Ottosson och Carina Tanaskovic till Stockholm och till SSF!

Mia har jobbat som professionellt medium i nästan 20 år.  Hon är den enda i Norden, som jobbar som lärare och kursorganisatör på det prestigefulla colleget Arthur Findlay/Stansted Hall i England, där hon också har gjort sin lärarutbildning.

I Sverige har Mia startat upp Speak of Spirit, som hon driver tillsammans med Carina Tanaskovic. Speak of Spirit är en spiritualistisk gemenskap som är öppen för alla som är intresserade av andliga frågor.

Carina började utveckla sin medialitet 2008 och hon har gått otaliga kurser i mediumskap för många olika lärare i olika länder. Några år senare träffade hon Mia och det ”klickade” direkt och de har idag ett mycket nära samarbete. Carina är utbildad healer och vidareutbildar sig i esoteriskt mediumskap, shamanism & mystik.

Läs mer om Speak of Spirit: www.speakofspirit.se

På fredag 8/10 kan du boka en privatsittning med Mia. 750kr/ 30 min. Bokning via mejl:info@stockholmsspiritualistiskaforening.se

Välkommen till en härligt glädjefylld seans med inspirerat tal, kontakt med andevärlden samt mycket humor.

Med anledning av Covid -19 och begränsade platser till våra seanser har vi infört förbokning. Skicka ett mejl till:

info@stockholmsspiritualistiskaforening.se

och förboka din plats. Betalning sker sedan vid entrén.

Vi följer FHM:s allmänna råd med handtvätt, avstånd och  inga förkylningssymtom.

Dörrarna öppnas kl. 18:00 och stängs kl. 18:45 vid storseanser och kl. 19:00 vid healingaftnar. Ingen försenad deltagare släpps in därefter.