Helgkurs med Speak of Spirit den 8-10 oktober 2021

Välkommen till en härlig helgkurs!

Med glädje, kunskap och lekfullhet ger Carina Tanaskovic och Mia Ottosson dig förutsättningarna för att komma närmare dig själv och väcka din inspiration till att utforska ditt andliga jag.

Mia och Carina har startat upp Speak of Spirit som är en spiritualistisk gemenskap som är öppen för alla som är intresserade av andliga frågor. De försöker tillsammans höja kunskapsnivån om spiritualismen och tror på samarbete och gemenskap. Deras utbildningar följer samma hårda skola som de själva har gått genom SNU och har ett samarbete med många kompetenta lärare från Arthur Findlay College i England.

Läs mer om Speak of Spirit: www.speakofspirit.se

Denna kurshelg är för alla nivåer – från nybörjare till avancerade. Kurserna innehåller alltid teori, praktik och filosofi.

”Alla bär vi på unika förmågor. Vilka är dina? Är du bara lite nyfiken eller längtar du efter att ta dig djupare in i ditt mediumskap? Våra ledord är nyfikenhet och kravfritt!”

Kurstider:

Fredag 8/10: kl. 18.00-21.00

Lördag 9/10: kl. 10.00-17.00

Söndag 10/10: kl. 10.00-15.00

Anmälan görs till info@stockholmsspiritualistiskaforening.se Du har en garanterad plats när du har betalat anmälningsavgift på 200 kr på PG: 404469-9 och fått ett bekräftelsemejl. Total kurskostnad för helgen är 3400 kronor. Endast lördag och söndag 3100kr. Anmälningsavgift återbetalas inte. Resterande kursavgift återbetalas endast om kursen ställs in.

OBS! Vi följer FHM:s allmänna råd med handtvätt, avstånd och  inga förkylningssymtom.