Storseans med två medier: Bo Bergman och Susanne Andersson

torsdagen den 27 januari 2022 kl. 18.45

Ikväll har vi glädjen att få se våra egna medier, Bo Bergman och Susanne Andersson hålla årets första storseans. Bo har lång erfarenhet av medialt arbete och han har varit verksam som certifierat medium och healer i över 20 år. Bo har också varit aktiv som styrelseledamot och numera som ordförande i vår förening SSF.

Susanne är också en mångårig styrelsemedlem i SSF och under hösten 2019 blev hon mediumcertifierad av Speak of Spirit. Susanne anser att vara en länk mellan andevärlden och vår verklighet är en fantastisk möjlighet, att kunna visa på att livet fortsätter efter den fysiska döden. Det i sig kan lindra och ge hopp åt oss efterlevande. Det är ett viktigt uppdrag att vara medium och Susanne ser på det med stor respekt och vördnad.

Vi ser fram emot en härlig kväll tillsammans med andevärlden!

Vid storseans öppnar dörrarna kl. 18:00 och stänger kl. 18:45.
Entré för medlemmar 100 kr och 200 kr för dig som inte är medlem ännu. Lös ditt medlemskap i entrén för 300 kr.  Betala med kontanter eller Swish!

Med anledning av Covid -19 och begränsade platser till våra seanser har vi infört förbokning. Skicka ett mejl till:
info@stockholmsspiritualistiskaforening.se
och förboka din plats. Betalning sker sedan vid entrén.

Varmt välkomna!