Aktuellt

Nu är verksamheten igång igen, men vi fortsätter att följa FHM:s rekommendationer och håller avstånd, tvättar händer och stannar hemma vid minsta tecken på förkylning.

Vill du delta i våra aktiviteter, måste du först mejla oss och förboka plats.

Observera att vi har flyttat. Ny adress: Högbergsgatan 48.

Torsdagen den 27 januari 2022 kl. 18.45 Storseans med Bo Bergman och Susanne Andersson

Bo Bergman och Susanne Andersson

Ikväll har vi glädjen att få se våra egna medier, Bo Bergman och Susanne Andersson, hålla årets första storseans. Bo har lång erfarenhet av medialt arbete och han har varit verksam som certifierat medium och healer i över 20 år. Bo har också varit aktiv som styrelseledamot och numera som ordförande i vår förening SSF.

Susanne är också en mångårig styrelsemedlem i SSF och under hösten 2019 blev hon mediumcertifierad av Speak of Spirit. Susanne anser att vara en länk mellan andevärlden och vår verklighet är en fantastisk möjlighet, att kunna visa på att livet fortsätter efter den fysiska döden. Det i sig kan lindra och ge hopp åt oss efterlevande. Det är ett viktigt uppdrag att vara medium och Susanne ser på det med stor respekt och vördnad.

Vi ser fram emot en härlig kväll tillsammans med andevärlden!

Med anledning av Covid -19 och begränsade platser till våra seanser har vi infört förbokning. Skicka ett mejl till:
info@stockholmsspiritualistiskaforening.se
och förboka din plats. Betalning sker sedan vid entrén.

Vid storseans öppnar dörrarna kl. 18:00 och stänger kl. 18:45.
Entré för medlemmar 100 kr och 200 kr för dig som inte är medlem ännu. Lös ditt medlemskap i entrén för 300 kr.  Betala med kontanter eller Swish!

Måndag 7/2 kl.19.00 Healingafton

Varmt välkommen till en kväll i stillhet där du får en behaglig energipåfyllning av våra healers.

Kvällen börjar med en kort musikmeditation. Sedan är alla välkomna fram för att ta emot 10-15 minuter andlig healing av våra healers. Du sitter bekvämt i en stol och den som ger healing lägger händerna på dina axlar. Du behöver bara vara. Om du vill, kan du gå hem när du har fått healing, annars avslutas kvällen med en frågestund om healing och andliga frågor.

Vi öppnar dörrarna kl. 18:00 och börjar kvällen kl. 19:00. Healingkvällen håller på cirka en och en halv timme och är kostnadsfri. Vi tar tacksamt emot valfri donation.

Workshops med Speak of Spirit i februari 2022

Denna bild har ett alt-attribut som är tomt. Dess filnamn är mia-och-carina-e1637781038537.jpg
Mia Ottosson & Carina Tanascovic

Mia och Carina erbjuder två separata workshops.

Du kan välja att gå en workshop eller båda.

Fredag 11 februari 2022 kl. 18.00 – 21.00 Workshop i Plattformsteknik

Kvällen har fokus på att förmedla kontakter från scen.

Ej för nybörjare

650 kr per person

Anmälan görs till info@stockholmsspiritualistiskaforening.se

Du har en garanterad plats, när du har betalat anmälningsavgift på 300 kr på PG: 404469-9 eller Swish: 1230427948 och fått ett bekräftelsemejl. Anmälningsavgift återbetalas inte. Resterande kursavgift återbetalas endast om kursen ställs in.

Lördag 12 februari 2022 kl. 10.00 – 17.00 Intensiv medial Workshop

Ej för nybörjare

1250 kr per person

Anmälan görs till info@stockholmsspiritualistiskaforening.se

Du har en garanterad plats, när du har betalat anmälningsavgift på 600 kr på PG: 404469-9 eller Swish: 1230427948 och fått ett bekräftelsemejl. Anmälningsavgift återbetalas inte. Resterande kursavgift återbetalas endast om kursen ställs in.

Söndagen den 13 februari kl. 13.00 Storseans med Speak of Spirit

Välkommen till en seans med andlig gemenskap och samvaro med de, som lämnat den fysiska kroppen men ändå vill visa sin kärlek.

Mia Ottosson & Carina Tanaskovic från Speak of Spirit inbjuder till en kväll med inspiration, healing och andekontakter. Det kommer även bli andlig konst och tolkning utav den.

Mia har jobbat som professionellt medium i nästan 20 år.  Hon är den enda i Norden, som jobbar som lärare och kursorganisatör på det prestigefulla colleget Arthur Findlay/Stansted Hall, där hon också har gjort sin lärarutbildning.

I Sverige har Mia startat upp Speak of Spirit, som är ett trossamfund och som hon driver tillsammans med Carina.

Carina började utveckla sin medialitet 2008 och hon har gått otaliga kurser i mediumskap för många olika lärare i olika länder. Några år senare träffade hon Mia och det ”klickade” direkt och de har idag ett mycket nära samarbete. Carina är utbildad healer och vidareutbildar sig i esoteriskt mediumskap, shamanism & mystik.

Mer info: https://speakofspirit.se/

info@stockholmsspiritualistiskaforening.se
och förboka din plats. Betalning sker sedan vid entrén.

Vid storseans öppnar dörrarna kl. 18:00 och stänger kl. 18:45.

Lyssna på vår podd!

Mikael & Prallan

Klicka här nedan!

30/12 2020 Nu lämnar Stockholms spiritualistiska förening lokalerna på Holländargatan 25 efter nästan 40 år på adressen. Det känns väldigt bra, vi har rensat och städat, packat ner och flyttat till Högbergsgatan 48, på söder i Stockholm.

1/10 2020 SSF flyttar till Högbergsgatan 48

Efter många år på Holländargatan ska SSF flytta till nya lokaler på Södermalm i Stockholm. Från och med den 1 oktober är vår nya adress Högbergsgatan 48. Vi kommer att dela lokal med The Academy for Inner Potential. SSF kommer att ha sin verksamhet jämna veckor.