Aktuellt

För närvarande gäller inte förbokning av platser till våra storseanser utan alla är välkomna i mån av plats.

Entré för medlemmar 100 kr, 200 kr för dig som inte är medlem ännu. Lös ditt medlemskap i entrén för 200 kr för augusti-december. Betala med kontanter eller Swish.

Måndag 28/11 kl. 19.00 Healingafton med healinggruppen, Kostnadsfritt

Kvällen börjar med en kort musikmeditation. Sedan är deltagarna välkomna fram för att ta emot 10-15 minuter andlig healing av våra healers. Du sitter bekvämt i en stol och den som ger healing lägger händerna på dina axlar eller strax ovanför. Du behöver bara vara och få en behaglig energipåfyllning av våra healers.

Vi öppnar dörrarna 18:00 och börjar kvällen kl. 19:00. Healingkvällen håller på cirka en och en halv timme och är kostnadsfri men vi tar tacksamt emot valfri donation.

Torsdag 1/12 kl. 18.45 Storseans med Vendela Cederholm

Vi har återigen glädjen att välkomna mediet Vendela Cederholm till höstterminens sista storseans på föreningen. Vendela har lång erfarenhet av medialt arbete och hon har varit verksam som certifierat medium sedan 1995. Vendela leder kurser i intuitiv och medial utveckling och hon är rektor på mediumskolan Academy For Inner Potential i Stockholm.  Vendela är även känd för sin medverkan i tv-programmet ”Det okända”.

En seans med Vendela är fylld av glädje och värme. Budskapen från vänner, släktingar och bekanta är jordnära och det som hon förmedlar är avsett att vara till nytta och hjälp i vardagen.

För mer information se: www.vendelacederholm.se

OBS!  Förhöjd entréavgift: medlem 150kr/ gäst 250kr

Vi öppnar dörrarna 18:00 och stänger dem 18:45 då vi börjar kvällen.

Alla är hjärtligt välkomna till en härlig kväll i varm gemenskap med andevärlden!

Lördag 3/12 kl.13.00 Andlig eftermiddag: Gruppmeditation och Healing, Inträde 100kr inklusive fika

Välkommen att delta i gruppmeditation där vi sitter och bygger upp energier tillsammans. Det kan upplevas starkare än när du mediterar på egen hand. En perfekt stund för dig som inte hinner meditera till vardags.

Lyssna på vår podd!

Mikael & Prallan