Aktuellt

Nu startar vi verksamheten igen, men vi fortsätter att följa FHM:s rekommendationer och håller avstånd, tvättar händer och stannar hemma vid minsta tecken på förkylning.

Vill du delta i våra aktiviteter, måste du först mejla oss och förboka plats.

Observera att vi har flyttat. Ny adress: Högbergsgatan 48.

Torsdag 23/9 kl.18.45 Obs! Programändring!

Tyvärr har Eva Wenngren, som skulle ha hållit höstens första storseans fått förhinder.

I stället välkomnar vi mediet Lottie Wahlin som ska hålla kvällens storseans. Lottie har en lång erfarenhet av medialt arbete. Hon har sedan i mitten av 1990-talet verkat som medium och inom ramen för detta arbetat med vägledande samtal, seanser, meditation och utbildning. Lottie kommer att förmedla budskap ifrån nära och kära på andra sidan.

Läs mer om Lottie: www.lottiewahlin.se

Välkommen till en härlig kväll i varm gemenskap med andevärlden!

Måndag den 4 oktober Healingafton

Healingafton

Varmt välkommen till en kväll i stillhet där du får en behaglig energipåfyllning av våra healers.

Kvällen börjar med en kort musikmeditation. Sedan är alla välkomna fram för att ta emot 10-15 minuter andlig healing av våra healers. Du sitter bekvämt i en stol och den som ger healing lägger händerna på dina axlar. Du behöver bara vara. Om du vill, kan du gå hem när du har fått healing, annars avslutas kvällen med en frågestund om healing och andliga frågor.

Vi öppnar dörrarna kl. 18:00 och börjar kvällen kl. 19:00. Healingkvällen håller på cirka en och en halv timme och är kostnadsfri. Vi tar tacksamt emot valfri donation.

Torsdag 7/10 kl. 18.45 Storseans med Speak of Spirit

Vi har åter glädjen att välkomna kvällens medier Mia Ottosson och Carina Tanaskovic till Stockholm och till SSF!

Mia har jobbat som professionellt medium i nästan 20 år.  Hon är den enda i Norden, som jobbar som lärare och kursorganisatör på det prestigefulla colleget Arthur Findlay/Stansted Hall i England, där hon också har gjort sin lärarutbildning.

I Sverige har Mia startat upp Speak of Spirit, som hon driver tillsammans med Carina Tanaskovic. Speak of Spirit är en spiritualistisk gemenskap som är öppen för alla som är intresserade av andliga frågor.

Carina började utveckla sin medialitet 2008 och hon har gått otaliga kurser i mediumskap för många olika lärare i olika länder. Några år senare träffade hon Mia och det ”klickade” direkt och de har idag ett mycket nära samarbete. Carina är utbildad healer och vidareutbildar sig i esoteriskt mediumskap, shamanism & mystik.

Läs mer om Speak of Spirit: www.speakofspirit.se

På fredag 8/10 kan du boka en privatsittning med Mia. 750kr/ 30 min. Bokning via mejl:info@stockholmsspiritualistiskaforening.se

Välkommen till en härligt glädjefylld seans med inspirerat tal, kontakt med andevärlden samt mycket humor.

Helgkurs med Speak of Spirit den 8-10 oktober 2021

Välkommen till en härlig helgkurs!

Med glädje, kunskap och lekfullhet ger Carina Tanaskovic och Mia Ottosson dig förutsättningarna för att komma närmare dig själv och väcka din inspiration till att utforska ditt andliga jag.

Mia och Carina har startat upp Speak of Spirit som är en spiritualistisk gemenskap som är öppen för alla som är intresserade av andliga frågor. De försöker tillsammans höja kunskapsnivån om spiritualismen och tror på samarbete och gemenskap. Deras utbildningar följer samma hårda skola som de själva har gått genom SNU och har ett samarbete med många kompetenta lärare från Arthur Findlay College i England.

Läs mer om Speak of Spirit: www.speakofspirit.se

Denna kurshelg är för alla nivåer – från nybörjare till avancerade. Kurserna innehåller alltid teori, praktik och filosofi.

”Alla bär vi på unika förmågor. Vilka är dina? Är du bara lite nyfiken eller längtar du efter att ta dig djupare in i ditt mediumskap? Våra ledord är nyfikenhet och kravfritt!”

Kurstider:

Fredag 8/10: kl. 18.00-21.00

Lördag 9/10: kl. 10.00-17.00

Söndag 10/10: kl. 10.00-15.00

Anmälan görs till info@stockholmsspiritualistiskaforening.se Du har en garanterad plats när du har betalat anmälningsavgift på 200 kr på PG: 404469-9 och fått ett bekräftelsemejl. Total kurskostnad för helgen är 3400 kronor. Endast lördag och söndag 3100kr. Anmälningsavgift återbetalas inte. Resterande kursavgift återbetalas endast om kursen ställs in.

OBS! Vi följer FHM:s allmänna råd med handtvätt, avstånd och  inga förkylningssymtom.

Lyssna på vår podd!

Kan vara en bild av 2 personer och utomhus
Micke och Prallan

30/12 2020 Nu lämnar Stockholms spiritualistiska förening lokalerna på Holländargatan 25 efter nästan 40 år på adressen. Det känns väldigt bra, vi har rensat och städat, packat ner och flyttat till Högbergsgatan 48, på söder i Stockholm.

1/10 2020 SSF flyttar till Högbergsgatan 48

Efter många år på Holländargatan ska SSF flytta till nya lokaler på Södermalm i Stockholm. Från och med den 1 oktober är vår nya adress Högbergsgatan 48. Vi kommer att dela lokal med The Academy for Inner Potential. SSF kommer att ha sin verksamhet jämna veckor.