Bildgalleri

Under våren 2023 besökte Malin Edström SSF vid två tillfällen och bjöd oss på Sacred Sound Journey. Genom sin vackra röst och kristallinstrumentets terapeutiska toner förde hon deltagarna med på en härlig inre resa.
2023-02-23 Varmt tack till Camilla Elfving som kom och förmedlade budskap från våra nära och kära i andevärlden.
2022-12-01 Stort tack till Vendela Cederholm, som höll årets sista storseans på SSF. På ett fint och ödmjukt sätt framförde hon budskap från andra sidan till flera deltagare i publiken.
I april 2022 besökte Eva Mandelqvist vår förening och bjöd på en magisk eftermiddag med vackra sånger och spännande berättelser från sin nya bok ”Steget vidare”.
Tack, Helena Vestin för en härlig storseans den 7 november 2021. Det var en eftermiddag fylld av värme, skratt och känslor.

Susanne Andersson och Carina Tanaskovic
7/10 2021
”Tack till alla er som delade vår härliga seanskväll i Stockholm.
Vilket gott gäng och vilken sång/dans det blev. Wow. 🤩
Tack SSF för att jag fick komma och goa Susanne för ett mycket fint samarbete
” . ❤ Carina
Här på Holländargatan 25 hade SSF sina lokaler i 37 år. Lokalen invigdes den 5 september 1983. Innan dess hade föreningen en lokal på Karlavägen 52.
En ny epok i föreningens 90-åriga historia har börjat med en ny adress på Högbergsgatan 48.
Lördagen den 7 mars hade vi en mycket lyckad ”Andlig eftermiddag”. Deltagarna fick möjlighet att prova på medial förmedling, vägledning med kort och healing. Det blev en härlig eftermiddag med många besökare. Tack till alla er som kom!
Varmt tack till Rosemari Södergren, som höll ett intressant föredrag om spiritualismens historia på Höstmötet den 24 november 2019.
Vi tackar Yvonne Ackermann och Tobbe Andersson för en trevlig och mysig storseans den 21 november 2019.
Stort tack, Speak of Spirit för en härlig storseans den 24 oktober 2019 . Vi vill även tacka alla i publiken som kom och bidrog till den fina stämningen.