SSF letar fortfarande efter en egen lokal.

Nu börjar vi med vårens aktiviteter på tillfälliga lokaler på Gotlandsgatan 44 i Södermalm.

Adress: Gotlandsgatan 44, en trappa ner. (Synskadades Riksförbund) Hiss finns.
Nås lätt med tunnelbanans gröna linje station Skanstull, uppgång Allhelgonagatan (ovanför trappan vid Thaikiosken). Med buss 3 eller 4, hållplats Skanstull.

APRIL

Torsdag 4/4 kl.19.00 Digital seans med Susanne Andersson, Annika Westerling och Bo Bergman, Seansen kommer att hållas via zoom. Kostnadsfritt. Om du vill vara med, mejla då till info@stockholmsspiritualistiskaforening.se Vi mejlar sedan zoomlänken till dig.

Måndag 8/4 kl. 19.00 Healingafton med healinggruppen, kostnadsfritt. Vi tar tacksamt emot valfri donation.

Torsdag 25/4 kl. 19.00 Storseans med Camilla Elfving Inträde: medlem 100kr /gäst 200kr

MAJ

Måndag 6/5 kl. 19.00 Healingafton med healinggruppen, kostnadsfritt. Vi tar tacksamt emot valfri donation.

Söndag 19/5 kl. 14.00 Storseans med Anna och Johan Ottosson, Inträde: medlem 100kr /gäst 200kr

Torsdag 23/5 Årsmöte