Träningsseans

Som publik är du välkommen till träningsseansen, där medier under utbildning och även certifierade medier, som vill utvecklas vidare arbetar inför publik. Så kom med ett öppet sinne och stöd våra tränande medier!

Se hit medier! Kom och ta chansen att få jobba med mediumskapet inför en vänlig och lyhörd publik. Du kommer få möjlighet att förmedla två eller fler kontakter från scenen, beroende på antalet medier den här kvällen. Vi vill att du jobbar med bevisförande förmedling. Om du behöver stöd finns en bisittare. Efter seansen träffas alla medier och får återkoppling av ett erfaret medium.

Som tränande medium kan du medverka i föreningens träningsseanser, du behöver anmäla dig ca 7 dagar i förväg till föreningens e-post:

info@stockholmsspiritualistiskaforening.se  och avvakta bekräftelse.

Tränande medier betalar 100kr per tillfälle. Entré för publik: 100kr.