Seans med Anna och Johan Ottosson

söndagen den 19 maj kl. 14.00

Anna och Johan Ottosson bor ett par mil från Jönköping mitt på landet med sina husdjur. De båda har sedan barnsben vetat att det finns något mer bakom det vi ser här på jorden och varit nyfikna på att utveckla dessa sinnen, att se och höra sådant som inte alltid är synligt för alla. De vill förmedla att livet inte upphör med den fysiska döden utan att själen alltid lever vidare för evigt.

Både Anna och Johan är certifierade spiritualistiska medium under mentorskap av Jane Lyzell som har sin verksamhet i Kilsmo. I december 2022 certifierade de sig även som andliga lärare i mentalt mediumskap hos Jane. Detta är något de är mycket stolta och glada över .

Läs mer om Anna och Johan: www.zolrosen.se

Alla är hjärtligt välkomna till en eftermiddag i varm gemenskap med andevärlden!

Entré för medlemmar 100 kr och 200 kr för dig som inte är medlem ännu. Betala med kontanter eller Swish.

Vid kvällens storseans öppnar dörrarna kl. 13:15 och stänger kl. 14.00.